ტექნიკური ჩართულობა მწარმოებლებთან ძრავისა და გადაცემის ტექნოლოგიის სფეროში
როგორც ტექნიკური პარტნიორი და კონსულტანტი მრავალ საერთაშორისო და ეროვნულ სარბოლო სერიებში, სხვადასხვა სპორტული ორიენტაციით, ჩვენ მტკიცედ ვართ დამკვიდრებული ავტოსპორტში. რბოლის გუნდებთან და სერიის ორგანიზატორებთან ტექნიკური თანამშრომლობის გარდა, ჩვენ RAVENOL-ში ასევე ვმუშაობთ უშუალოდ მწარმოებლებთან ძრავისა და გადაცემის ტექნოლოგიის სფეროში. ეს უზრუნველყოფს RAVENOL საპოხი მასალების თანმიმდევრულად მაღალი ხარისხის სტანდარტს, რომელიც გამოიყენება ავტოსპორტში.
Audi RS3 LMS von LMS Engineering
- ბენზინის ოთხცილინდრიანი ტურბო ძრავა
- მდე 350 hp
- რიგითი 6 სიჩქარიანი სარბოლო კოლოფი,
სურვილისამებრ 6 სიჩქარიანი ორმაგი გადაბმულობის ტრანსმისია s tronic როკერის ცვლით - ბრუნვის 460 ნმ-მდე
- 1,984 cc გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ დაახლოებით 4.5 წამში
- V-Max 265 კმ / სთ (რიგითი 6 სიჩქარიანი სარბოლო კოლოფი)
245 კმ / სთ (6 სიჩქარიანი ორმაგი გადაბმულობის გადაცემა)
Audi R8 LMS von Aust Motorsport
- ბენზინის V10 ბუნებრივად ასპირირებული ძრავა
- 585 ცხ. ძ.
- რიგითი, პნევმატურად მოქმედი ექვს სიჩქარიანი სპორტული გადაცემა
- 550 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 5,200 cc გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ 3.2 წმ-ში
- V-Max 305 კმ / სთ
BMW M6 GT3 von Molitor Racing Systems
- 4.4-ლიტრიანი v8 ძრავა
- 585 ცხ. ძ.
- რიგითი ექვს სიჩქარიანი სარბოლო კოლოფი
- 550 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 4.395 cc გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ 3.9 წმ-ში
- V-Max 305 კმ / სთ
BMW M4 GT4 von Molitor Racing Systems
- რიგითი ექვსცილინდრიანი, ოთხი სარქველი
- დაახლოებით 431 hp (დამოკიდებულია ბალანსი შესრულება)
- 7 სიჩქარიანი ორმაგი გადაბმულობის გადაცემა მოტორსპორტის პროგრამული უზრუნველყოფით
- 2,979 cc გადაადგილება
Toyota GR Supra GT4
- რიგითი ექვსცილინდრიანი ორმაგი რგოლის ტურბო დამტენით
- 430 ცხენის ძალა
- 7 სიჩქარიანი ავტომატური ტრანსმისია
- 650 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 2,998 cc გადაადგილება
Opel Astra TCR
- 2 ლიტრიანი ტურბო ძრავა
- 330 ცხ.
- რიგითი 6 სიჩქარიანი სარბოლო კოლოფი Sadev ST82-17
- ბრუნვის 420 ნმ
- V-Max 250 კმ / სთ
Mercedes-AMG GT3
- AMG 6.2 ლიტრიანი ბუნებრივად ასპირირებული v8 ძრავი
- 544 ცხ. ძ.
- gt3 ვარიანტის რიგითი ექვს სიჩქარიანი სარბოლო გადაცემა
- 650 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 6,208 cc გადაადგილება
Seat Cupra TCR
- პირდაპირი ინექცია, turbobeatmet ოთხი ცილინდრი
- 350 ცხ.
- რიგითი ექვს სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი
- ბრუნვის 420 ნმ
- 1984 cc გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ 5.2 წმ-ში
- V-Max 267 კმ / სთ
Honda Civic TCR
- 4 ცილინდრი ტურბო დამტენით
340 ცხ.
- 6 სიჩქარიანი რიგითი კოლოფი
- 550 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 2000 cc გადაადგილება
Citroën DS3 R3T vom RAVENOL Rallye Team
- 4 ცილინდრი 1.6 ლიტრი 16v ტურბო და ALS ORECA-სგან
- 210 ცხ.
- რიგითი, პნევმატურად მოქმედი ექვს სიჩქარიანი სპორტული გადაცემა
- 1598 cc გადაადგილება
- V-Max 190კმ / სთ
- 350 ნმ ბრუნვის მომენტი
Ford GT von Jürgen Alzen
- Roush Yates V8 bi-turbo ძრავა
- 700 ცხენის ძალა
- ექვსსიჩქარიანი X-Track Grand gearbox ტიპი 386
- 5300 cc გადაადგილება
VW Scirocco
- In-line ოთხი ცილინდრიანი ბენზინის ძრავა, პირდაპირი ინექცია
- 280 ცხ.
- 6 სიჩქარიანი მექანიკური ტრანსმისია
- 350 ნმ ბრუნვის მომენტი
- 1984 cc გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ 5.5 წმ-ში
- V-Max 250 კმ / სთ
CLM P1/01 Bykolles
- გიბსონი GL458 4.5 ლ V8
- 700 ცხენის ძალა
- შვიდ სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი მწარმოებელი Xtrac Limited-ისგან
- 4.5 ლ გადაადგილება
Prema F3 Bolide
- 4-ცილინდრიანი in-line კონფიგურაცია
- 244 ცხენის ძალა
- 6 სიჩქარიანი საჭის სიჩქარის ცვლა
- 2.0 ლ გადაადგილება
- 0-100 კმ/სთ 3.2 წმ-ში
AlphaTauri AT03 - Motor: Red Bull 1.6 V6
- ძრავა: RB Powertrains Honda 001
- გადაცემა: Red Bull Technology
Prüstel GP Moto 3 (KTM)
- ერთცილინდრიანი ოთხტაქტიანი ძრავი
- 55 ცხენის ძალა
- 6 სიჩქარიანი გადაცემათა კოლოფი
- 250 სმ3 გადაადგილება
- V-Max 230 კმ / სთ